onsdag 8 april 2009

Tema 13 - Stad eller ort

Vilka duetter vi fick ihop!
"Värdinnan" ber om ursäkt för att jag snodde en favorit.
Lovar komma med mer udda inslag.
Vill tacka extra alla ni som hänger på detta.
Jag startade detta av helt egoistiska skäl!
Älskar att lyssna på musik när jag lagar mat, städar och gör andra vardagssysslor.
På detta sätt får jag gratis underhållning utan att jag behöver leta och tänka själv!
Gamla bortglömda godingar ploppar upp.
Nya bekantskaper dyker upp.
Hoppas att vi även i fortsättningen kan vara i blandade åldrar.
Blir rolig blandning av musik.
Veckans tema blir att leta fram en låt eller artist som förknippas med en ort.
Saknar ni foto från stället (tänk om "Blue Hawai" är din favorit och du inte har varit där!)
får ni bidra med ett foto som kopplas ihop med låten på något annat sätt!
Jag kommer att lägga ut "Mister Linky" redan fredag förmiddag.
Många med mig är kanske bortresta delar av helgen.
Därför kör vi utmaningen ända fram till Annandag Påsk.
Så ni som har lagt in bidraget tidigt gå gärna in senare i helgen igen och kika om det kommit nya!

1 kommentar:

  1. Ja nu har jag en lite "glidande" tolkning på temat. Låten jag kom att tänka på ville ju inte lämna mig :)

    SvaraRadera