onsdag 12 augusti 2009

Tema 21 - Sommar



Hoppas alla har haft en riktigt skön sommar.

Nu kör vi igång med musikfoto igen.
Nu när det mesta börjar bli som vanligt är ni kanske sugna på musik underhållning till helgen.

Första temat blir att tolka "sommar".
Kanske en favorit låt från denna sommaren. Eller en som handlar om sommaren. En klassisk sommarplåga från förr.
Ja det är bara ni som kan välja.Glöm inte ett passande foto till!

Har inte ktr om Mister Linky fungerar.
Lägger ut mitt bidrag fredag kväll, så vänta med ert bidrag till detta!

5 kommentarer:

  1. Men så roligt självkart är jag med..ska klura lite..:D

    SvaraRadera
  2. För mig är sommar utomhuskonserter. Igår såg jag Markus Krunegård på Kungstorget och vad passar inte bättre än hans "Jag är en vampyr"?

    SvaraRadera
  3. Kul att musikfoto är tillbaka.......nu ska jag fundera lite på mitt bidrag!

    SvaraRadera
  4. Va kul. Här kommer lite teman.
    Kyrkomusik
    våld
    kärlek
    Bästa låten på radion just nu.
    Somnar gärna till
    Städar till
    Låt man delar med sin partner kompis
    Sjunger i bilen
    Lokal förmåga
    Film
    Någon man träffat/sett
    =)

    SvaraRadera
  5. Sommar en bild som talar klarspråk:-)))
    Kul du kör igånga med musiken igen.. började undra nu.. som du vet gillar jag verkligen din utmaning där och musik.. det är livet de:-)))
    Ha en fin helg/Pialotta

    SvaraRadera